Contact met ons opnemen Gratis bezorgd boven 85 € bestelbedrag* zie condities Contact met ons opnemen Mijn bestelling volgen Mijn account Inloggen Mijn account aanmaken Mijn bestelling volgen
Gratis bezorgd boven 85 € bestelbedrag* zie condities
search
0
Winkelwagen
0 €Geen cadeau
  1. home
  2. Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Zijn de artikelen op vooraad?

De cadeaus op de website www.amikado.nl zijn altijd op vooraad. Als een artikel onbeschikbaar is kan je het cadeau niet bestellen maar het pagina blijft zichtbaar. Een bericht laat je dan weten dat het artikel momenteel niet op vooraard is. 

Je kan je e-mail toevoegen om te weten wanneer dit cadeau weer beschikbaar is. 

Wat is de levertijd van mijn cadeau?

Voor elk artikel staat bovenaan de pagina naast de prijs de verwachte levertijd volgens een standard of express bezorging. 

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Als je een account hebt: in je account/mijn bestellingen, en dan de betrokken bestelling bekijken. 

Als je geen account hebt: bovenaan of onderin de website "mijn bestelling volgen" en dan het nummer van je bestelling toevoegen. 

Als je een bestelling bij ons maakt krijg je een automatisch e-mail die je bestelling bevestigt en daarna ook nog een e-mail waneer je bestelling wordt bezorgt met het pakket nummer.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zo lang je bestelling nog niet voorbereid is kan je het wijzigen. Neem contact op met onze klantenservice via (klantenservice@amikado.nl of 0033 4 12 34 00 34) die je daarvoor kan helpen. 

Kan ik een voorproefje zien van mijn bestelling?

Voor de meeste cadeaus kan je een voorproefje van je personalisatie zien. Dit is een personalisatie overzicht en het is niet contractueel. Alle personalisaties zijn uniek en wij kunnen het een beetje aanpassen als we zien dat het er dan zo beter uit zal zien. Natuurlijk vragen wij dan van te voren wat je er van vindt.  


Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kan met verschillende manieren betalen:

1. Via iDeal: bij iDEAL word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van je bank.

1. Via creditcard op de website www.amikado.nl of via telefoon: Visa, Eurocard/Mastercard. Zodra je een bestelling wil betalen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving (checkout.com). 

3. Via Paypal. 

4. Via Bancontact als je in België woont.

5. Via handmatige overboeking/bankoverschrijving. Let op, je bestelling wordt pas voorbereid waneer wij je betaling hebben verwerkt. Die komt tussen 2 en 3 werkdagen bij ons binnen. De levertijd is dan wel iets langer. Als we je betaling niet onder 10 dagen binnen hebben gekregen is je bestelling automatisch geannuleerd. 

IBAN : FR76 30003 03010 00020159418 83
BIC-ADRESSE SWIFT : SOGEFRPP

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bevallen de verpakking en verzending opties (standard of express). Je kunt de geschatte verzendkosten bekijken via de "?" die naast de prijs staat voor elke artikelen. 

De verzendkosten kunnen verschillend zijn volgens het gewicht van je pakket. Vanaf 80 euro aankoop: gratis verzendkosten voor een standaard levering, of 5 euro korting voor een express levering.

 

Is het mogelijk om mijn bestelling sneller te laten bezorgen?

Wij respecteren de termijn die we aangeven. Heb je je cadeau heel snel nodig? Kies dan de express levering om het zo snel mogelijk thuis te ontvangen. 

 

Kan ik mijn bestelling in een ander land verzenden?

Algemeen gesproken is het mogelijk voor de meeste artikelen. Om te weten of het mogelijk is kan je op "?" klikken bevonaan naast de prijs, of neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@amikado.nl

Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet op tijd ontvang?

Als je het email van het bevestiging van verzending van je bestelling hebt gekregen maar dat je pakket niet optijd aan is gekomen, kan je contact met ons opnemen via email of telefoon. Je kunt ook aan je buren vragen, misschien hebben hun het voor jouw ontvangt. 

 

 


Moet ik een account maken om te kunnen bestellen?

Nee dat hoef niet perse, maar het is wel nodig als je van onze loyaliteitsprograma wil genieten. Dan zijn automatisch al je klavertjes verzameld. Je bestelling volgen kan makkelijk met of zonder account. 

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Geen probleem, klik op "wachtwoord vergeten" bij je account en voeg je e-mailadres toe. Je kunt ook contact op nemen met onze klantenservice via: klantenservice@amikado.nl

 

Hoe werkt het loyaliteitsprogramma?

Met elke bestelling bij amikado.nl krijg je van ons trouw klavertjes. 10€ betaalt = 1 klavertje. Elke klavertje is 0.50€ vaart als korting voor je volgende bestelling. 

Bij een vriend(in) doorverwijzen krijg je 10 klavertjes! 

Als je een review op onze site schrijft krijg je 3 klavertjes. 

Alle klavertjes worden in je account verzameld en zijn 6 maanden geldig (excl. verzendkosten) 

Om meer te weten kijk onze pagina loyaliteitsprogramma


Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het is niet mogelijk om een gepersonaliseerde cadeau te retourneren, omdat het speciaal opmaat voor jou is gemaakt. 

Herroepingsrecht voor een cadeau die niet is gepersonaliseerd: 

Bij de aankoop van producten heeft de contractant de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de contractant. De retourneren van een artikel is ten koste van de contractant naar dit adres: KADOCOM, 1 impasse de Lisieux, 31300 Toulouse - FRANKRIJK

Tijdens deze termijn zal de contractant zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Indien jij van jouw herroepingsrecht gebruik maakt, zullen wij proberen om het geld van je bestelling zo snel mogelijk en op dezelfde wijze als waarop je hebt betaald, terug te storten in een maximaal termijn van 30 dagen.